Mediální komunikace pro management

Get it

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Vojtěch Bednář, 1979-
Document Type:
Books
Document range:
153 s. :
Published:
Praha : Grada, 2011
Edition:
Vyd. 1.
Series:
Žurnalistika a komunikace
Subjects:
Item Description:
Obsahuje rejstřík
Physical Description:
153 s. : il., portréty ; 21 cm
ISBN:
978-80-247-3629-7

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-235.386

Similar