Mediální komunikace pro management

To chci

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Vojtěch Bednář, 1979-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
153 s. :
Vydáno:
Praha : Grada, 2011
Vydání:
Vyd. 1.
Edice:
Žurnalistika a komunikace
Témata:
Popis jednotky:
Obsahuje rejstřík
Fyzický popis:
153 s. : il., portréty ; 21 cm
ISBN:
978-80-247-3629-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-235.386

Podobné