Marketing pro evropský trh
Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Kromě charakteristiky ekonomického, sociálního a právního prostředí se kniha zabývá otázkami strategie … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author:
- Document Type:
- Books
- Document range:
- 272 s. ;
- Published:
-
Praha :
Grada Publishing,
2003
- Edition:
- Vyd. 1.
- Series:
- Manažer (Grada Publishing)
- Subjects:
- Item Description:
- Anglické resumé
- Physical Description:
- 272 s. ; 23 cm
- Bibliography:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 80-247-0422-6
Similar
-
Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising
Jaroslav Světlík, 1949-
-
Jak vybrat správného člověka na správné místo : úspěšný personální výběr
František Bělohlávek, 1951-
-
Výrobek a jeho úspěch na trhu
Gustav Tomek, 1935-2017
-
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře
Harry Wessling, 1968-
-
Internet a jeho komerční využití
Lubomír Nondek