Marketing pro evropský trh
Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Kromě charakteristiky ekonomického, sociálního a právního prostředí se kniha zabývá otázkami strategie … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 272 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Grada Publishing,
2003
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Manažer (Grada Publishing)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Anglické resumé
- Fyzický popis:
- 272 s. ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 80-247-0422-6
Podobné
-
Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising
Jaroslav Světlík, 1949-
-
Jak vybrat správného člověka na správné místo : úspěšný personální výběr
František Bělohlávek, 1951-
-
Výrobek a jeho úspěch na trhu
Gustav Tomek, 1935-2017
-
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře
Harry Wessling, 1968-
-
Internet a jeho komerční využití
Lubomír Nondek