Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie
Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 248 stran :
- Vydáno:
-
Brno :
Edika,
2018
- Vydání:
- 2., aktualizované vydání
- Edice:
- Rádce pro rodiče a učitele (Edika)
- Témata:
- Fyzický popis:
- 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-266-1219-3
Podobné
-
Fíovo čtení
Kamila Balharová
-
Putování klokánka Jumpíka
Lenka Hoštičková, 1983-
-
ADHD : 100 tipů pro rodiče a učitele
Wolfdieter Jenett, 1940-
-
Lenka a Tonička
Kamila Balharová
-
Puberta : opora, volnost, mantinely
Jan-Uwe Rogge, 1947-