Čtení se nelze naučit jinak než čtením

To chci

Rozhovor s vedoucím katedry psychologie FF UK a autorem odborných i popularizačních prací z tohoto oboru o významu návyku čtení, srovnání dětského čtenářství v současnosti a minulosti, rozdílu mezi globální a analyticko-syntetickou metodou výuky čtení a možnostech podpory dětského čtenářství.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Václav Mertin, 1951-
Další autoři:
Jaroslav Císař, 1955-
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Grand Biblio. -- ISSN 1802-3320. -- Roč. 2, č. 9 (2008), s. 10-11
Témata:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Prezenčně
Načítá se…
KNIHOVNA KNIH. LITERATURY
KKL - studovna
R.2008 Roč.2 Č.1/2-12 XII Č/a 106
Prezenčně
Načítá se…
KNIHOVNA KNIH. LITERATURY
KKL - studovna
R.2008 Roč.2 Č.1/2-12 XII Č/a 106

Podobné