Otevřená komunikace a řešení konfliktů ve třídě
Publikace určená všem pedagogickým pracovníkům se zabývá třídou jako skupinou, která prochází neustálými proměnami. Klíčovou úlohou učitele při práci se skupinou je využít skupinové dynamiky a potenciálu rozvoje k podpoře procesu zrání žáků. Základem je podpora otevřené komunikace, budování empatie mezi žáky, efektivní … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 87 stran ;
- Vydáno:
-
Praha :
Raabe,
2020
- Edice:
- Dobrá škola. Škola jako (ne)bezpečné místo
- Témata:
- Fyzický popis:
- 87 stran ; 30 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-7496-442-8
Podobné
-
Asistent pedagoga a klima třídy
Jitka Gabašová, 1961-
-
Sebeobrana učitele
Jiří Bréda, 1975-
-
Učitel a syndrom vyhoření
Robert Čapek, 1967-