Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 112 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Karolinum,
2012
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 112 s. : il. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-246-2057-2
Podobné
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová, 1954-
-
Pohledy : projektová metoda ve škole a za školou
Josef Valenta, 1954-
-
Divadlo nebo život!, aneb, Metafora divadla jako prostředek poznávání
Josef Valenta, 1954-