Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie

To chci

Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Lenka Krejčová
Další autoři:
Zuzana Hladíková, 1982-
Kamila Šemberová
Kamila Balharová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
248 stran :
Vydáno:
Brno : Edika, 2018
Vydání:
2., aktualizované vydání
Edice:
Rádce pro rodiče a učitele
Témata:
Fyzický popis:
248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-266-1219-3

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016260000636933
005 20240328091446.3
008 180628s2018----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002969988 
020 |a 978-80-266-1219-3  |q (brožováno) :  |c 249.00 Kč 
035 |a (OCoLC)1031046598 
040 |a TRG001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 37.0  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Krejčová, Lenka  |7 ola2007404845  |4 aut  |4 edt 
245 1 0 |a Specifické poruchy učení :  |b dyslexie, dysgrafie, dysortografie /  |c Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová 
246 3 0 |a Dyslexie, dysgrafie, dysortografie 
250 |a 2., aktualizované vydání 
264 1 |a Brno :  |b Edika,  |c 2018 
300 |a 248 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Rádce pro rodiče a učitele 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného projevu. Tipy, které Vám v knize nabízíme, napomohou práci s dětmi i dospívajícími a naznačí, kudy má smysl ubírat se při jejich vzdělávání i každodenní výchově. 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova a vzdělávání  |7 ph127419  |2 czenas 
650 0 4 |a dyslexie  |7 ph119667 
650 0 4 |a dysgrafie 
650 0 4 |a dysortografie  |7 ph451664 
655 7 |a příručky  |7 fd133209 
700 1 |a Hladíková, Zuzana,  |d 1982-  |7 osa2014851603  |4 aut  |4 edt 
700 1 |a Šemberová, Kamila  |7 skuk0005492  |4 aut 
700 1 |a Balharová, Kamila  |7 js20090430001  |4 aut 
830 0 |a Rádce pro rodiče a učitele 
901 |b 9788026612193  |f 2., aktualizované vydání  |o 20180301 
910 |a TRG001 
996 |b 315900428669  |e TRG001  |h 376  |l Oddělení pro dospělé - naučná - na objednání  |s A  |a 0  |t TRG001.315900428669 
997 |t KN