Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie
Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 248 stran :
- Vydáno:
-
Brno :
Edika,
2018
- Vydání:
- 2., aktualizované vydání
- Edice:
- Rádce pro rodiče a učitele
- Témata:
- Fyzický popis:
- 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-266-1219-3
MARC
LEADER | 00000nam a2200000-a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 016260000636933 | ||
005 | 20240328091446.3 | ||
008 | 180628s2018----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
015 | |a cnb002969988 | ||
020 | |a 978-80-266-1219-3 |q (brožováno) : |c 249.00 Kč | ||
035 | |a (OCoLC)1031046598 | ||
040 | |a TRG001 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt | |
080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krejčová, Lenka |7 ola2007404845 |4 aut |4 edt | |
245 | 1 | 0 | |a Specifické poruchy učení : |b dyslexie, dysgrafie, dysortografie / |c Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová |
246 | 3 | 0 | |a Dyslexie, dysgrafie, dysortografie |
250 | |a 2., aktualizované vydání | ||
264 | 1 | |a Brno : |b Edika, |c 2018 | |
300 | |a 248 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 25 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Rádce pro rodiče a učitele | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného projevu. Tipy, které Vám v knize nabízíme, napomohou práci s dětmi i dospívajícími a naznačí, kudy má smysl ubírat se při jejich vzdělávání i každodenní výchově. | |
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |7 ph125888 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova a vzdělávání |7 ph127419 |2 czenas |
650 | 0 | 4 | |a dyslexie |7 ph119667 |
650 | 0 | 4 | |a dysgrafie |
650 | 0 | 4 | |a dysortografie |7 ph451664 |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 | |
700 | 1 | |a Hladíková, Zuzana, |d 1982- |7 osa2014851603 |4 aut |4 edt | |
700 | 1 | |a Šemberová, Kamila |7 skuk0005492 |4 aut | |
700 | 1 | |a Balharová, Kamila |7 js20090430001 |4 aut | |
830 | 0 | |a Rádce pro rodiče a učitele | |
901 | |b 9788026612193 |f 2., aktualizované vydání |o 20180301 | ||
910 | |a TRG001 | ||
996 | |b 315900428669 |e TRG001 |h 376 |l Oddělení pro dospělé - naučná - na objednání |s A |a 0 |t TRG001.315900428669 | ||
997 | |t KN |