Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie

Get it

Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Lenka Krejčová
Other Authors:
Zuzana Hladíková, 1982-
Kamila Šemberová
Kamila Balharová
Document Type:
Books
Document range:
248 stran :
Published:
Brno : Edika, 2018
Edition:
2., aktualizované vydání
Series:
Rádce pro rodiče a učitele
Subjects:
Physical Description:
248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-266-1219-3

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Call #
Outside loan
Loading…
Oddělení pro dospělé - naučná - na objednání
376

Similar