Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie

To chci

Statistiky ukazují, že se ve třídách učí bezmála 5 % žáků se specifickými poruchami učení, přičteme-li skupinu žáků, jejichž obtíže jsou mírnějšího charakteru, dostaneme se až na 10 %. Mezi hlavní poruchy patří dyslexie, porucha čtenářských dovedností, dysgrafie, porucha písemných dovedností a dysortografie, porucha písemného celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Lenka Krejčová
Další autoři:
Zuzana Bodnárová, 1997-
Kamila Šemberová
Kamila Balharová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
248 stran :
Vydáno:
Brno : Edika, 2018
Vydání:
2., aktualizované vydání
Edice:
Rádce pro rodiče a učitele
Témata:
Fyzický popis:
248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
9788026612193

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
POBOCKA
DOSPELE
37.01

Podobné