Vyprávěj mi něco... : jak si děti osvojují příběhy
Studie; s Úvodem: vymezení tématu a přístupu (s. 11-12) a s kapitolami: Vyprávění jako účast (první stadium); Mentální vývoj dítěte; Kauzalita; Kdy a jak se vyprávění stává svébytnou enklávou v rámci jazyka?; Od dvou do pěti; Pohádka; Vyprávění jako uspokojování zvědavosti (druhé stadium); Skutečnost-fikce; Vyprávění jako … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 68 s.
- Vydáno:
-
Příbram ; Praha ; Litomyšl :
Pistorius & Olšanská : Paseka,
2007.
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Scholares
- Témata:
- Popis jednotky:
- Tato kniha byla redakčně a nakladatelsky připravena v rámci semináře Nakladatelská praxe na FF UK v Praze ve spolupráci s ateliérem Grafický design a nová média na VŠUP v Praze. Vznikla v rámci grantového projektu 405/04/1095 Problémy teorie vyprávění a grantu MŠMT ČR pro rok 2007 Literatura jako výchova k rozumění.
- Fyzický popis:
- 68 s.
- ISBN:
- 978-80-87053-07-2
978-80-7185-829-4
:
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Národní knihovna ČR - Kramerius |
Podobné
-
Kmitavá mozaika : městský prostor a literární dílo
Joanna Derdowska, 1980-
-
Čtenáři filmu - diváci časopisu : české filmové publikum v letech 1918-1938
Markéta Lošťáková, 1986-