Vyprávěj mi něco... : jak si děti osvojují příběhy

To chci

Studie; s Úvodem: vymezení tématu a přístupu (s. 11-12) a s kapitolami: Vyprávění jako účast (první stadium); Mentální vývoj dítěte; Kauzalita; Kdy a jak se vyprávění stává svébytnou enklávou v rámci jazyka?; Od dvou do pěti; Pohádka; Vyprávění jako uspokojování zvědavosti (druhé stadium); Skutečnost-fikce; Vyprávění jako celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jiří Trávníček, 1960-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
68 s.
Vydáno:
Příbram ; Praha ; Litomyšl : Pistorius & Olšanská : Paseka, 2007.
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Scholares
Témata:
Popis jednotky:
Tato kniha byla redakčně a nakladatelsky připravena v rámci semináře Nakladatelská praxe na FF UK v Praze ve spolupráci s ateliérem Grafický design a nová média na VŠUP v Praze. Vznikla v rámci grantového projektu 405/04/1095 Problémy teorie vyprávění a grantu MŠMT ČR pro rok 2007 Literatura jako výchova k rozumění.
Fyzický popis:
68 s.
ISBN:
978-80-87053-07-2
978-80-7185-829-4

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Národní knihovna ČR - Kramerius

Podobné