Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie
Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních i středních škol v kategorii žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Statistiky hovoří o přibližně … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 248 stran :
- Vydáno:
-
Brno :
Edika,
2018
- Vydání:
- 2., aktualizované vydání
- Edice:
- Rádce pro rodiče a učitele
- Témata:
- Fyzický popis:
- 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-266-1219-3
MARC
LEADER | 00000cam a22000007i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000729231 | ||
003 | CZ OsMVK | ||
005 | 20180131084858.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180115s2018 xr a e 000 0 cze | ||
015 | |a cnb002969988 | ||
020 | |a 978-80-266-1219-3 |q (brožováno) : |c Kč 249,00 | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d CBA001 |d OSA001 |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 616.89 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 376 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 316.34 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 37 |2 MRF-sel | ||
100 | 1 | |a Krejčová, Lenka |7 ola2007404845 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Specifické poruchy učení : |b dyslexie, dysgrafie, dysortografie / |c Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová |
246 | 3 | 0 | |a Dyslexie, dysgrafie, dysortografie |
250 | |a 2., aktualizované vydání | ||
264 | 1 | |a Brno : |b Edika, |c 2018 | |
300 | |a 248 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 25 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Rádce pro rodiče a učitele | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |7 ph125888 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova a vzdělávání |7 ph127419 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a děti |2 msvkth |
650 | 0 | 7 | |a předškolní věk |2 msvkth |
650 | 0 | 7 | |a školní věk |2 msvkth |
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |2 msvkth |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |2 msvkth |
650 | 0 | 7 | |a rodinná výchova |2 msvkth |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Hladíková, Zuzana, |d 1982- |7 osa2014851603 |4 aut | |
700 | 1 | |a Šemberová, Kamila |7 skuk0005492 |4 aut | |
700 | 1 | |a Balharová, Kamila |7 js20090430001 |4 aut | |
830 | 0 | |a Rádce pro rodiče a učitele | |
856 | 4 | 0 | |u https://katalog.svkos.cz/F/?func=item-hold-request&doc_library=MVK50&adm_doc_number=000729232&item_sequence=000420 |y Vypůjčit e-knihu |4 N |
990 | |a BK | ||
910 | |a OSA001 |b G 402.733 | ||
996 | 1 | |b 2640330261 |c G 402.733 |l MSVK |r skladiště |n 025 |w 000729232 |u 000010 |e OSA001 |j MVK50 |s A |t OSA001.MVK01000729231.MVK50000729232000010 | |
996 | 1 | |b 2640330262 |c G 402.733 a |l MSVK |r skladiště |n 014 |w 000729232 |u 000020 |e OSA001 |j MVK50 |s A |t OSA001.MVK01000729231.MVK50000729232000020 |
Podobné
-
Puberta : opora, volnost, mantinely
Jan-Uwe Rogge, 1947-
-
Hravé počítání do 20 : prevence dyskalkulie
Kamila Balharová