Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie
V publikaci se dočtete v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 248 stran :
- Vydáno:
-
Brno :
Edika,
2018
- Vydání:
- 2., aktualizované vydání
- Edice:
- Rádce pro rodiče a učitele
- Témata:
- Fyzický popis:
- 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-266-1219-3
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01756503 | ||
003 | CZ-ZlKKF | ||
005 | 20200104060527.3 | ||
007 | ta | ||
008 | 180115s2018----xr a|||e|f||||000|0|cze|| | ||
015 | |a cnb002969988 | ||
020 | |a 978-80-266-1219-3 |q (brožováno) : |c Kč 249,00 | ||
035 | |a (OCoLC)1031046598 | ||
040 | |a OLA001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krejčová, Lenka |7 ola2007404845 |4 aut |4 edt | |
245 | 1 | 0 | |a Specifické poruchy učení : |b dyslexie, dysgrafie, dysortografie / |c Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová |
246 | 3 | 0 | |a Dyslexie, dysgrafie, dysortografie |
250 | |a 2., aktualizované vydání | ||
264 | 1 | |a Brno : |b Edika, |c 2018 | |
300 | |a 248 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 25 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Rádce pro rodiče a učitele | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |b V publikaci se dočtete v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. | |
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |7 ph125888 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova a vzdělávání |7 ph127419 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a learning disabilities |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a special educational needs |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a special education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a education |2 eczenas |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
655 | 9 | |a handbooks and manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Hladíková, Zuzana, |d 1982- |7 osa2014851603 |4 aut |4 edt | |
700 | 1 | |a Šemberová, Kamila |7 skuk0005492 |4 aut | |
700 | 1 | |a Balharová, Kamila |7 js20090430001 |4 aut | |
830 | 0 | |a Rádce pro rodiče a učitele | |
901 | |b 9788026612193 |f 2., aktualizované vydání |o 20180301 | ||
910 | |a ZLG001 | ||
980 | |c 929636 |b 377700609375 |1 376 |t N |l 4DNL naučná dospělí |v A |n N |d 7.9.2018 |r 2018 |f 249.0 |w 1FVT180001919 |j Albatros Media a.s. |x 7 | ||
980 | |c 925770 |b 377700605509 |1 LRO |t MN |l 3MVN děti naučná |v A |n N |d 24.5.2018 |r 2018 |f 249.0 |w 1FVT170019788 |j Albatros Media a.s. |x 7 | ||
996 | |b 2510777 |l Ústřední knihovna |r 4DNL naučná dospělí |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.2510777 | ||
996 | |b 2479879 |l Ústřední knihovna |r 3MVN děti naučná |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.2479879 |
Podobné
-
Puberta : opora, volnost, mantinely
Jan-Uwe Rogge, 1947-