Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie

To chci

V publikaci se dočtete v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Lenka Krejčová
Další autoři:
Zuzana Hladíková, 1982-
Kamila Šemberová
Kamila Balharová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
248 stran :
Vydáno:
Brno : Edika, 2018
Vydání:
2., aktualizované vydání
Edice:
Rádce pro rodiče a učitele
Témata:
Fyzický popis:
248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-266-1219-3

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 kpw01756503
003 CZ-ZlKKF
005 20200104060527.3
007 ta
008 180115s2018----xr a|||e|f||||000|0|cze||
015 |a cnb002969988 
020 |a 978-80-266-1219-3  |q (brožováno) :  |c Kč 249,00 
035 |a (OCoLC)1031046598 
040 |a OLA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 37.0  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Krejčová, Lenka  |7 ola2007404845  |4 aut  |4 edt 
245 1 0 |a Specifické poruchy učení :  |b dyslexie, dysgrafie, dysortografie /  |c Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová 
246 3 0 |a Dyslexie, dysgrafie, dysortografie 
250 |a 2., aktualizované vydání 
264 1 |a Brno :  |b Edika,  |c 2018 
300 |a 248 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Rádce pro rodiče a učitele 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |b V publikaci se dočtete v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného života se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova a vzdělávání  |7 ph127419  |2 czenas 
650 0 9 |a learning disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a special educational needs  |2 eczenas 
650 0 9 |a special education  |2 eczenas 
650 0 9 |a education  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Hladíková, Zuzana,  |d 1982-  |7 osa2014851603  |4 aut  |4 edt 
700 1 |a Šemberová, Kamila  |7 skuk0005492  |4 aut 
700 1 |a Balharová, Kamila  |7 js20090430001  |4 aut 
830 0 |a Rádce pro rodiče a učitele 
901 |b 9788026612193  |f 2., aktualizované vydání  |o 20180301 
910 |a ZLG001 
980 |c 929636  |b 377700609375  |1 376  |t N  |l 4DNL naučná dospělí  |v A  |n N  |d 7.9.2018  |r 2018  |f 249.0  |w 1FVT180001919  |j Albatros Media a.s.  |x 7 
980 |c 925770  |b 377700605509  |1 LRO  |t MN  |l 3MVN děti naučná  |v A  |n N  |d 24.5.2018  |r 2018  |f 249.0  |w 1FVT170019788  |j Albatros Media a.s.  |x 7 
996 |b 2510777  |l Ústřední knihovna  |r 4DNL naučná dospělí  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2510777 
996 |b 2479879  |l Ústřední knihovna  |r 3MVN děti naučná  |s A  |a 0  |e ZLG001  |t ZLG001.2479879 

Podobné